Ми прагнемо забезпечити максимальний комфорт для своїх покупців, саме тому пропонуємо найзручніші варианти оплати та швидку доставку.
Якщо ви не знайшли потрібний вид оплати або доставки в нашому інтернет магазині - зверніться на нашу гарячу лінію або в online чат, і ми допоможемо підібрати комфортну для вас форму оплати і вигідну доставку.
Доступні варіанти оплати:
Онлайн оплата банківською картою. При оформленні замовлення Ви можете оплатити товар прямо на сайті, через систему LiqPay або WayForPay.
Безготівковий розрахунок. Ви можете здійснити оплату замовлення на розрахунковий рахунок компанії. Для цього ваш консультант надасть вам рахунок-фактуру, яку ви можете отримати на e-mail або іншим зручним для вас способом. Оплатити рахунок Ви можете за вказаними реквізитами у вашому інтернет-банкінгу або в будь-якому відділенні банку.
Важливо! Вартість комісії банку не входить у вартість замовлення та залежить від тарифів вашого банку.
Оплата при отриманні. Ви можете скористатися послугою "Накладений платіж" і оплатити Ваше замовлення при отриманні у відділенні кур'єрської служби доставки.
Важливо! Послуга "Накладений платіж" здійснюється за рахунок клієнта. Вартість послуги відповідно до тарифів обраної служби доставки.
Оплата частинами Приватбанку. Якщо ви не готові сплатити повну вартість замовлення відразу, то можете скористатись послугою Оплата частинами, завдяки якії можна оплатити вартість товару частинами.
Докладніше про цю послугу тут - Оплатою частинами ПриватБанк
Шановні покупці! При замовленні матраців нестандартних розмірів потрібна повна передоплата.
Доставка вашого замовлення
Robym Good's співпрацює тільки з найкращими службами доставки, які заслужили довіру наших покупців. Здійснюючи замовлення ви можете вибрати найбільш оптимальний варіант доставки. Детальну інформацію по способам доставки ви можете отримати у свого консультанта.
Доставка по всій території України (окрім тимчасово окупованих територій). Термін доставки - 2-10 днів від дати відправки. Терміни доставки залежать від віддаленості вашого регіону. Важливо! Можливість адресної доставки у віддалені регіони України уточнюйте при замовленні з вашим консультантом. |
Після відправки замовлення ви отримаєте SMS-повідомлення з номером експрес-накладної.
Уточнити конкретну дату отримання вашого замовлення ви можете на сайті компанії «Міст-Експрес».
В обов'язковому порядку перевіряйте ваше замовлення на відповідність з товарним чеком перед оплатою у відділенні «Міст-Експрес».
Важливо! Перед відправкою весь товар перевіряється і страхується на повну вартість. При отриманні замовлення на відділенні вам необхідно перевірити товар безпосередньо у відділенні компанії "Міст-Експрес" в присутності її співробітника. У разі неповного комплекту, недостачі товару необхідно скласти акт невідповідності. Якщо упаковка пошкоджена, або на товарі виявлені механічні пошкодження вам необхідно відмовитися від відправлення або пред'явити претензії компанії "Міст-Експрес". Компанія "Міст-Експрес" відшкодовує завдані збитки, якщо їх було завдано з її вини.
Ви можете ознайомитись з інструкцією користувача кур'єрської служби "Міст-Експрес".
Доставка від Нова Пошта - доставка по всій території України (окрім тимчасово окупованих територій). Доставка займає від 2 до 7 днів в залежності від віддаленості вашого регіону. Важливо! Доставка замовлення можлива тільки на вантажне відділення! Знайти найближчого до Вас відділення можна на мапі відділень «Нова пошта». |
Після відправки замовлення ви отримаєте SMS-повідомлення з номером експрес-накладної.
Уточнити конкретну дату отримання вашого замовлення ви можете на сайті компанії «Нова пошта».
В обов'язковому порядку перевіряйте ваше замовлення на відповідність з товарним чеком перед оплатою у відділенні «Нова пошта».
Важливо!
Перед відправкою весь товар перевіряється і страхується на повну вартість. При отриманні відправлення вам необхідно перевірити товар безпосередньо у відділенні компанії "Нова пошта" в присутності співробітника. У разі неповного комплекту, недостачі товару необхідно скласти акт невідповідності. Якщо упаковка пошкоджена, або на товарі виявлені механічні пошкодження вам необхідно відмовитися від відправлення або пред'явити претензії компанії "Нова пошта". Компанія "Нова пошта" відшкодовує завдані збитки, якщо їх було завдано з її вини.
Увага! Про необхідність занесення в будинок та підйому замовлення на поверх потрібно попереджати заздалегідь - в машині може бути тільки один водій-експедитор. Підйом вашого замовлення в квартиру або офіс можливий за додаткову плату і залежить від кількості товару, його обсягу та наявності в будинку вантажних ліфтів. Якщо в день доставки у Вас не працює ліфт і Ви не хочете оплачувати підйом меблів вручну, будь ласка, зв'яжіться з вашим менеджером і перенесіть дату доставки на інший день. Служба доставки не несе відповідальності за працездатність ліфтів.